Dec 20, 2008

Arak kills


kenapa semua orang suka mabuk? kenape semua orang nak mabuk? mabuk bukannye best pon.

mabuk la buat aku tak bertegursapa ngan best fren aku fer few days sebab aku kiss bf die. Mabuk la buat aku nanges cam budak kecik. Mabuk la buat aku kantoi ngan parents aku 2 kali. Mabuk la buat aku dah tak leh blk lewat2 cam dulu2. Mabuk la buat aku gado ngan pompuan mana ntah. Mabuk la buat aku regret. Mabuk la buat aku kehabisan wang. Mabuk la buat aku buat keputusan yang tak berfikir dek akal. Arak la buat aku stuck sampai bila2. Arak jugak laaa buat aku cam tak tenteram je. Jadi, ape yg best nye mabuk nie?? Asal mabuk je tmbuh jerawat and gatal2 bdn. Kan menyusahkan tu. Mabuk jugak lah buat aku cerita bende bukan2 dan bukak card aku. Ish. Takkan org suka mabuk sebab tue? Org kebanyakkan suka mabuk sebab nak high and nak happy sakan. Not me. Aku tak happy pon bile mabuk, sakit lagi ade lah. Stakat nak happy and nak horny kena mabuk, tak natural la geng.. hehe. Legal way lagi terbaik. :D
Kesimpulannya, jauhi arak!

No comments: