Nov 30, 2008

Bahasa

I really don't know what to write,because nothings are in my mind. But, since my keling bf ask me to, well i guess i just have to blurt anything. Here goes.

Ummm, hye my name is Diana. Have a BF, nama Muhsin.
Esok saya nak keluar berpacaran dengan dia. Tetapi tak tahu kemana.
Mungkin meronda ronda di sekitar ibu kota. Tapi tidak banyak aktiviti yang akan dilakukan kerana wang bulanan sudah habis digunakan untuk bil-bil yang mengusutkan otak dan mengeringkan pocket. Tetapi, tidak mengapa sebab itu adalh tanggungjawab seorang pengguna sebelum nama saya disenarai hitamkan.

Esok, adalah hari yang saya akan keluar dengan teman lelaki saya setelah beberapa minngu tak jumpa dia sebab dia ada some shits for uitm. Atau dalam bahasa melayu, ada sedikit tahi untuk uitm. Saya sangat teruja untuk berjumpa dengan dia sebab saya rindu dia sangat-sangat. Tak sabar nak tengok kulit dia yang macam keling atau lebih hot dipanngil sun tanning. Tapi takpe, saya boleh create nama keling dia, Ramasamy.

Itu sahaja untuk hari ini. Esok saya post kan lagi, tetapi dalam bahasa yang senang difahami oleh semua pembaca. Terima kaasih, selamat malam.

:)

To Muhsin : u just made me sounded like an idiot. Grrrr! Happy now???????

No comments: