Jun 30, 2008

B__I FOREVER!

"What a figure, Diana", i silently talk to myself as i saw my figure in the mirror.

Then, i called him :-

"sayang, i ade problem, laaaa"

..dgn suara bgn tido, "prob ape yaannggggg"

"i td tgk myself kat cermin, n i think im gaining so much of weight!!!!"

synical laughed he reply "apa lagi niee.. gemuk sket ape salah nyerr"

"gemuk pon u sayang i kaaannn???"

"ye sayangggg"

He's right! Kat UITM, u diet laa puas puas.. bgus idea u tue..

BTW, aku td online and i saw this lavish Gucci Handbag and i adore it..
Kalaulah ayah aku tycoon kann bessssttt if cam Bill Gates tue ker kann...
For sure harta kat aku jer..
Paris Hilton Malaysia la aku jawabnyeee, kaaannn!!
Haihhh wat a pathetic fantasy..!!


p/s : ILY!

1 comment:

Anonymous said...

hee....Happy, tats wat you shud do and haf......I want it tooo...please!!!!